Studiemedarbejder til marketing & kommunikation i nyt HR-hus

Kan du formidle super skarpe budskaber, der vækker opsigt og vinder vedvarende relationer? Brænder du for at prøve kræfter med kommunikationsaktiviteter, såsom content marketing, nyhedsbreve samt drift af SoMe og website? Så er det måske netop dig, vi leder efter. Sylvest+ søger nemlig lige nu en ansvarsfuld studiemedarbejder med kvalitetssans og blod på tanden til at udfordre og blive udfordret.

Hvem er Sylvest+?

Sylvest+ så dagens lys d. 1. oktober sidste år og udsprang af en ambition om at skabe et mere dynamisk HR-hus, der favner både HR disciplinerne og forretningsforståelse. Og allerede nu hjælper vi flere virksomheder, ledere og medarbejdere til et meningsfuldt arbejdsliv. Som en trofast HR partner hjælper vi med at realisere deres fulde potentiale og målsætninger via de helt rette HR initiativer – fx rekruttering, HR strategi og ledersparring.

Da vi stadig er en nyopstartet virksomhed får du en unik mulighed for at få indflydelse og sætte dit præg på vores marketing og kommunikationsaktiviteter. Dette i tæt sparring med ejeren Thomas Sylvest.

Om stillingen

Vi søger en bred marketing og kommunikationsprofil, som løbende kan drive content marketing og SoMe aktiviteter samt sørge for at vores hjemmeside står knivskarpt. Det er dog ikke blot den daglige drift, du vil sidde med. Du kan nemlig også forvente, at få til opgave at udvikle og skabe kreative og taktiske tiltag til vores markedsføring. Herudover vil der være brug for din hjælp til små grafiske opgaver.

Opgaver

  • Skabe indhold til og aktivitet på vores facebook & LinkedIn-sider
  • Webmaster på Sylvestplus.dk (tilretninger på blog, stillingsopslag mm.)
  • Nyhedsredaktør på nyhedsmails
  • Udarbejde salgsmateriale og brochurer
  • lave løbende surveys med henblik på rapporter til deling med målgruppen

Hvem leder vi efter?

Fagligt

Det vil derfor være en fordel, hvis du kan nikke ja til nedenstående linjer:

  • Bachelor-studerende (evt. halvvejs) eller netop startet på kandidatstudiet
  • Relevant studie – fx virksomhedskommunikation, medievidenskab, markedsføringsøkonom el. lign.
  • God forståelse for kommunikation og digitale medier
  • Gode skrivefærdigheder
  • Sans for det visuelle udtryk
  • Projektlederevner
  • Erfaring med drift af sociale medier, SEO og indholdsstyring i WordPress.
  • Nysgerrig på Content Marketing – budskaber og indhold, der fanger kundernes nysgerrighed og behov samt hjælper dem på vej i deres kunderejse.
  • erfaring med smågrafik i InDesign
  • Kendskab og gerne erfaring med at arbejde med MS Office365 suite

Hvis du ikke har erfaring med alle ovennævnte discipliner er det også OK, hvis blot du har mod på at lære disse.

Personligt

  • Du har en professionel indstilling
  • Du tør udfordre og stille spørgsmål – og ofte selv have tænkt over svaret
  • Du arbejder selvstændigt og selvtænkende
  • Har sans for kvalitet og arbejder effektivt
  • Du har mod på at udfordre dig selv og os
  • Du er klar på at tage ejerskab for Sylvest+ brandet

Praktisk

Arbejdstid: ca. 10 timer om ugen, på sigt 15. Der kan arbejdes hjemmefra eller fra Sylvest+ kontor ved Europaplads over for DOKK1 i Aarhus.

Opstart formentlig pr. 1. marts 2018.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Thomas på tlf. 60 57 65 00 eller thomas@sylvestplus.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning som gerne må bære præg ef dine kvalitative indstilling og visuelle evner!