HR støtte lige ved hånden, altid
Med HR Hotline er Sylvest+ altid kun et telefonopkald væk og klar til at afklare og rådgive om akutte opgaver. Vi ved, at mange spørgsmål og arbejdsopgaver vedrører HR, og derfor kan HR Hotline betegnes som et sikkerhedsnet, hvor I kan trække på vores erfaring og ekspertviden. HR Hotline giver både ledere og medarbejdere mulighed for at henvende sig og få svar. Dermed understøtter HR Hotline også værdi og trivsel rundt i hele organisationen. Tvivl og bekymring kan hurtigt blive afklaret – og energi og tid kan i stedet bruges på reelle arbejdsopgaver. HR Hotline+ er derfor et vigtigt redskab, når virksomheder har taget et valg om at prioritere HR.
Hurtigt fra spørgsmål til svar,
så I kan fokusere på det, I er gode til
HR Hotline kan også optimere den tidsmæssige faktor fra andre funktioner, såsom ledere der ikke behøver at være alvidende inden for personalejura, eller en medarbejder der har spørgsmål om feriefridage m.m. HR Hotline er ligeledes aktuelt for virksomheder, der allerede har en etableret HR-funktion, hvor de via HR Hotline har adgang til en second opinion, vores ekspertviden og erfaring med HR-disciplinens alsidighed.
Vi foreslår altid, at vores samarbejdspartnere tilknyttes HR Hotline i forbindelse med vores HR Timeshare-løsninger, så akutte spørgsmål og opgaver løses hurtigst muligt.
”HR Hotline er til de typer spørgsmål om HR, som bare opstår i en travl hverdag og som kræver et hurtigt svar. Ledere og medarbejdere skal føle, at de har en livline i Sylvest+, som den trofaste HR support i dagligdagen de kan kontakte, når behovet opstår.”
– Thomas Sylvest, HR Business Partner, Sylvest+